Saturday, October 30, 2010

weliwadis droebis cvlileba... :))

Hiii!!! sakmaod romantikuli adamianisatvis amindi da masze dakvirveba zogjer hobic kia... me sakmaod realisti var magram dzalian mikvars amindze dakvirveba... ert dros chanaerebsac ki vaketebdi, magram is bloknoti damekarga... :(( :D xoda axla gadavwyvite is chanawerebi iq vaketo rac ver daikargeba, da amisatvis albat sauketeso sashualebaa kompi da blogi... dges sakmaod wvimiani dge iyo... mikvars wvima, am dros titqos mteli buneba gamWvrvale xdeba... magram me mainc zafxuli mirchevnia... mwveli mze da zgva... magram iqamde kide bevri darcha... :)) wels shemodgoma uceb dadga da  malevedaiwyo fotolcvena, rac me dzalian momewona... lodini miwevda xolme rom  es silamaze menaxa magram, wels seqtembridan mokolebuli cudi amindi daiwyo, rac ar mesiamovna, shemdeg nelnela datba, magrma exla isev daiwyo wvimebi da qari, dgevandeli dge ki ert-erti sauketeso nimushia... Me zogadad dakvirvebas ufro chemi aivnis win arsebul xeze vaketeb, romelic daaxlovebit meotxe sartulis simaglea, da radgan me mesameze vcxovrob sakmaod kargad chens imisatvis rom avgwero... amwutas misi zafxulshi gadamwvanebuli potlebi gakvitlebulia da nelnela cviva, sul asea xolme :)) jer mtlianad carieli dgas (zamtarshi) , shemdeg nelnea sheimosena mwvane fotlebit da zafxulshi srul saxes miigebs, shemdeg shemodgoma dadgeba da isev gaashishvlebs... magram aris shua periodebi (me ase vedzaxi), asenia, roca mtlianad dacrielebuli kvirtebs gamoisxvavs, potlebamde, shemdeg roca dadgeba shemodgoma da jer gakvitldeba, sanam cvenas daiwkebs... mokled dzalian lamaziia buneba da kvelas girchevt tqvenc scadot dakvirveba da damijeret dzllian isiamovnebt :* magrma amas minimum erti weli swirdeba da ara erti kvira ;)

No comments:

Post a Comment